nedeľa 21. mája 2017

Top romantické filmy #1

Väčšinu času trávime čítaním kníh, ale to neznamená, že nemáme čas aj na iné veci, ako napríklad, pozeranie filmov. Stále platí, že kniha je lepšia ako film (sú síce nejaké výnimky), ale niektoré filmy nie sú v podobe kníh, a aj napriek tomu majú zaujímavý nápad, tak si ich vždy rada pozriem. Teraz vám prinášam zopár mojich najobľúbenejších filmov o láske, ktoré niektoré sú aj v knižnej podobe, len som nemala možnosť si ich prečítať, alebo v jednom prípade som aj čítala. O tom sa dozviete viac, ak budete pokračovať v čítaní. Tak ideme na to.

Prvý film, ktorý sa mi automaticky vynorí v hlave, keď sa spýtate na obľúbený romantický film je Žena cestovateľa v čase, v ktorom hrá aj jedna skvelá herečka Rachel McAdams.
Tento film, tento príbeh je veľmi citová záležitosť. Vidíme príbeh dvoch ľudí, ktorý nie je jednoduchý. Vidíme lásku, ktorá prekoná všetky bariéry, lásku, ktorá vás hlboko zasiahne. Počas tohto filmu budete v napätí a zároveň budete plakať ako malé dieťa.
Príbeh je o žene, ktorá miluje muža, ktorý cestuje v čase. Miluje ho až tak, že sa snaží si s ním vybudovať normálny život, aj keď nevie, kde sa jej muž práve nachádza, a či sa mu niečo nestalo.
Téma cestovania v čase ma veľmi baví, milujem také knihy a rovnako aj filmy. Tento film je aj v knižnej podobe, ktorú som si musela hneď po pozretí tohto filmu kúpiť. Žiaľ, ešte som ju neprečítala, pretože ešte neprišiel ten jej správny čas.

Môj ďalší obľúbený film je S láskou, Rosie. Taktiež je knižná predloha, ktorá je ale úplne odlišná ako film. Taktiež chúďa kniha si prežila svoje, keď sa okúpala v ananásovej šťave. Ale poďme na film.
Film je skvelý. Je to príbeh dvoch kamarátov, ktorí si hovoria snáď všetko. Napriek tomu, že ich delí oceán a každý je v inom meste, aj tak sa občas ich cesty stretnú a nájdu si spoločný smer.
Tento príbeh je plný humoru, lásky, úspechov aj pádov. Smiala som sa na tomto príbehu ako malá, pretože je to ľahký príbeh dvoch ľudí, ktorí zažívajú svoje nepríjemnosti. Rosie trošku viac nepríjemnosti, ale hlavne kvôli tomu je ten film jedinečný, so silnou dávkou humoru a určite si ho zamilujete.

Môj úplne najobľúbenejší film, ktorý si vždy pozriem v televízore, je film Láska z nebies. Je to príbeh ženy, ktorá mala nehodu. Do jej bytu sa nasťahuje muž, ktorého sa snaží vyhnať. Zisťuje, že je duch a postupne zisťuje aj kým je. Muž v snahe donútiť Elizabeth, aby konečne odpočívala v pokoji, sa do seba zamilujú. Má však ich príbeh šťastný koniec?
Tento príbeh je romantický "ako delo." Milujem ten príbeh, tie charaktery tých postáv, každá z postáv má svoju úlohu, každá postava je zároveň s každou poprepletaná. Je to príbeh s dávkou humoru ako snáď každá dobrá romantická komédia. Zároveň tam hrá ďalšia skvelá herečka: Reese Witherspoon.

Nedalo by mi to nezmieniť najkrajší zamilovaný príbeh všetkých čias - Zápisník jednej lásky. Ten príbeh milujem. Je to príbeh muža, ktorý svojej žene rozpráva ich život a jeho žena stráca pamäť a nevie, že je to o nej.
Knihu od Sparksa som zháňala strašne dlho, a keď sa mi ju konečne podarilo získať, bola som sklamaná. Film je oveľa lepší, pretože je v ňom viac rozpracovaný dej, viac udalostí. Tu je jediný prípad toho, že film je omnoho lepší. Film milujem už od prvého okamihu, čo som ho videla. Je to krásny príbeh lásky, ktorá tvrdá navždy. Lásky, ktorá je stále prítomná aj počas choroby.

Posledným filmom je Predtým ako som ťa poznala. Počas tohto filmu som revala už od začiatku, pretože som vedela ako to skončí, čo bude nasledovať. Trošku ma sklamalo, že vo filme nebol zobrazený komplikovaný vzťah sestier a trošku viac rozobrané vzťahy do hĺbky. Napriek tomu sa mi film páčil, bol skvelý a tento príbeh rozhodne stojí za to, aby ste si ho pozreli a zároveň, aby ste si ho prečítali. Ak neviete o čom je, tak je to príbeh o mladej žene, ktorá zoberie prácu "pestúnky". Stará sa o mladého muža, ktorý mal nehodu a je na vozíku. Postupne si k nemu vytvára vzťah a snaží sa mu vštepiť radosť do každého dňa a dokázať, že žiť sa oplatí.

Tieto sú moje obľúbené romantické filmy, ktoré sú zároveň niektoré aj komédie, ktoré vám zlepšia deň. A ako ste na tom vy? Ktoré sú vaše najobľúbenejšie romantické filmy?

>Sima< 

3 komentáre:

  1. Ahojte. Ďalšie super filmy sú Čo s láskou, Jeden deň,Milý Johne, Nezabudni na mňa,Stuck in love,Nekonečná láska :)

    OdpovedaťOdstrániť